Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Sigortacılık Meslek Komitesi önderliğinde düzenlenen “Acentelerin Dijitalleşmesi, İş Yapma Biçimi, Yapay Zeka ile Buluşması Bilgilendirme Paneli”nde konuşan Ölken, bu konuyla ilgili şunları vurguladı:
“Müşteri beklentisi ve davranış ekonomisini yönetmek için dijital dönüşüm ve güçlü bir veri tabanı oluşturmak zorundayız. Büyüme yolu etkili portföy yönetiminden dijital dönüşümle başlar. Müşteri başına düşen poliçe sayısı artmazsa büyüme çok zorlu olacaktır. Müşterilerin ulaşmak istediği her platformda var olmalıyız. Aynı zamanda maliyet optimizasyonu da önemlidir.”
SEKTÖRDEN KISA KISA
Bereket Sigorta Grubu, Great Place to Work Enstitüsü tarafından verilen “en iyi işveren” sertifikasını, “çalışan memnuniyetine verdiği önem ve güçlü kurum kültürü”yle almaya hak kazandı.
Ankara Sigorta Genel Müdürü Ersin Tüvar, Haziran 2025 sonunda toplam varlıklarını yıllık yüzde 62 artırarak 22.8 milyar liraya çıkardıklarını duyurdu. Ayrıca öz sermayelerini de 4.4 milyar liraya yükselttiler.
sigortaladım.com Genel Müdür Yardımcısı Orçun Kızıltepe, seyahat sağlık sigortası poliçelerinin yalnızca sağlık problemlerini değil, bagaj kaybı gibi potansiyel riskleri de kapsayabileceğini vurguladı.
Aon’un “2025 Siber Risk Raporu”, şirketlerin değerlerinde itibar kayıplarına yol açan siber olayların, ortalama yüzde 27’lik bir düşüşe neden olabileceğini ortaya koydu. Bu oran önceki araştırmada yüzde 9’du.