Konya’nın Üç İlçesinde 19 Mayıs Coşkusuyla Kutlamalar Gerçekleştirildi
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, Konya'nın Kulu, Akşehir ve Halkapınar ilçelerinde büyük bir coşkuyla kutlandı. Kulu'daki kutlamalar, Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk Anıtı'na çelenk sunumu ile başladı. Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Barış Serhat Tütüncü'nün katılımıyla gerçekleşen bu anlamlı etkinlik, ilçe stadyumunda devam etti. Öğrencilerin şiirler okuduğu, cimnastik, kick boks, judo, tekvando, halk oyunları ve koşuların sergilendiği program, ödül töreni ve bando eşliğinde gerçekleştirilen geçit töreni ile sona erdi. Halkapınar'da ise İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Hilmi Keser, Hükümet Konağı'ndaki Atatürk Büstü'ne çelenk sundu. Kutlamalar, Arif Arık Çok Programlı Anadolu Lisesi bahçesinde devam etti. Günün anlam ve önemine yönelik…




