Bakan Ersoy, Genç Sanatçılardan Cam Mozaik Türk Bayrağını Kabul Etti
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında genç sanatçıları misafir etti. Bakanlıktan yapılan duyuruya göre, “Yaşayan Miras Okulu” projesi çerçevesinde Çankırı Selahattin İnal Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri, hazırladıkları cam mozaik Türk bayrağını Bakan Ersoy’a sundu. Ziyaret sırasında, Somut Olmayan Kültürel Miras Taşıyıcısı Cam Sanatçısı Sertaç Bayraktar eşliğinde öğrencilerin eserin yapım aşamaları hakkında bilgi veren Ersoy, cam mozaik tekniğinin nasıl uygulandığını dikkatlice inceledi. Öğrencilerin projeye katkıları ve çalışmaların nasıl yürütüldüğü hakkında sorular yönelten Bakan Ersoy, genç sanatçılarla bir süre sohbet etti. Gençlerin okul hayatları, sanata olan ilgileri ve gelecek hedefleriyle ilgili düşüncelerini…




